Nettleseren din er avleggs!

Oppdater nettleseren din for å oppleve nettstedet riktig. Oppdater nettleseren min nå

×
Vi ønsker å gi deg en så bra opplevelse som mulig, og vi bruker informasjonskapsler for å gjøre dette. Finn ut mer om hvordan vi bruker informasjonskapsler eller hvordan du endrer konfigurasjonen.

Ofte stilte spørsmål

 

Ofte stilte spørsmål og nyttig informasjon om Jetcost-tjenester.

Jeg har problemer med Jetcost

 Hvis du har problemer med Jetcost, vil du finne nyttig informasjon her:

Hvorfor endres prisen noen ganger når jeg blir omdirigert til en flyleverandør?

Jetcost er en søkemotor, så vi bestemmer ikke prisen selv. Flyprisene og tilgjengeligheten endres kontinuerlig, basert på informasjon levert av reisetjenesteleverandøren. Likevel sikrer vi at dataene oppdateres regelmessig for å gjenspeile dette.

Vi gjør vårt ytterste for å sikre at informasjonen du ser på Jetcost er nøyaktig og oppdatert, men noen ganger er ikke prisen oppdatert på nettstedet på grunn av nødvendig tilgjengelighet og oppdateringstid.

Som søkemotor for reiser annonserer vi ikke priser selv, men viser dem på vegne av reiseleverandører. Jetcost har ingen innflytelse på prisene: vi kan bare vise priser og tilgjengelighet som vi mottar fra reiseleverandørene. Når vi overfører deg til partnerens nettsted for å fullføre bookingen, vil alle detaljer om flyreisen, inkludert priser, bli oppdatert og lagt ut. Den endelige prisen du betaler for billettene dine kan endre seg på grunn av flere leverandøralternativer som bagasje, sitteplasser eller reiseforsikring.

Er prisen på Jetcost garantert?

Ettersom vi ikke setter priser selv, kan vi ikke garantere de endelige prisene som belastes av flyselskaper og reisebyråer. Vi gjør vårt ytterste for å sikre at informasjonen du ser på Jetcost er nøyaktig og aktuell, men prisene kan endres ofte, så vel som tilgjengeligheten til en flyreise. Svært sjelden kan det også være tekniske grunner til at prisen ikke er nøyaktig.

Kan jeg bestille i min valuta?

Nettstedene for enkelte flyselskaper og reisebyrå vil av og til ikke ha muligheten til å bestille produktene i den valutaen du ønsker. Med hvis disse produktene vises på Jetcost, bør du kunne bestille i den valgte valutaen. Vær oppmerksom på at hvis dette ikke er mulig, vil valutakursen bli satt av banken eller kredittkortselskapet ditt.

Ta kontakt med banken din hvis du vil vite mer om den valutakursen du måtte betale.

Problemer etter å ha blitt omdirigert til partneren

Hvis du får et problem når du bestiller, anbefaler vi at du kontakter flyleverandøren du bestiller med. Jetcost har ikke tilgang til bestillingssystemer eller nettsteder for flyselskaper og reisebyråer.

Nettstedet fungerer ikke

Noen ganger kan problemer med nettstedet være forårsaket av nettleserproblemer. Disse problemene kan ofte løses ved å tømme nettleserens buffer og informasjonskapsler. Noen ganger kan det hende vi har et teknisk problem å løse, og nettstedet fungerer kanskje ikke ordentlig.

Problemer med applikasjonen

90 % av applikasjonens problemer kan løses ved å avinstallere og installere programmet på nytt. Vi anbefaler at du prøver først, vennligst kontakt oss hvis du fortsatt har problemer.

Jeg ble blokkert

For å unngå uheldige effekter på Jetcost-nettstedet, bruker vi en løsning som bekrefter at du bruker nettstedet på en vanlig måte.

Noen ganger kan dette bety at en ekte bruker kan bli feilaktig blokkert. Dette kan være av en rekke potensielle årsaker, inkludert, men ikke begrenset til:

Du bruker en VPN som vi måtte blokkere på grunn av overdreven bottrafikk i det siste;

 
  1. Du bruker nettstedet vårt i en superhastighet som overskrider takstgrensene våre;

  2. Du har en plug-in i nettleseren din som kan forstyrre måten nettstedet vårt samhandler med deg som bruker;

  3. Du bruker en automatisk nettleser;

 

Hvis du har satt deg fast ved normal bruk, kan du prøve å tømme nettleserens hurtigbuffer og informasjonskapsler. Hvis det ikke fungerer, kan du kontakte oss.

Transportør, flyplass, reiserute eller manglende reiseleverandør

Vi oppdaterer databasen vår hver dag, men det er ikke sikkert at du finner et flyselskap, en flyplass, en rute eller en reiseleverandør på Jetcost. Dette kan bety at manglende flyselskap, flyplass, reiserute eller reiseleverandør ikke er tilgjengelig på nettstedene våre, eller at vi fortsatt må sette den inn i vår database.

Søk etter direktefly

Hvis du bare vil søke etter direkteflyvninger, kan du filtrere resultatene av søket ditt ved å klikke på "Enveis" -fanen i søkeskjemaet. På resultatsiden din har du valget mellom å filtrere for en direkte flyging bare ved å merke av for "Direkte" -alternativet i kolonnen øverst til venstre kalt "Stopper".

Gruppebestilling

På Jetcost kan du søke etter de beste flyreisene for en gruppe på opp til 9 voksne passasjerer.

For flere passasjerer kan flyselskapet eller reisebyrået be deg bestille via telefon eller via en spesiell del av nettstedet deres. Dette fordi flyselskapene kan ha spesialpriser for grupper og separate vilkår og betingelser.

For å lære mer, anbefaler vi at du søker på Jetcost for å identifisere flyselskaper og reisebyråer som selger ruten du har valgt og at du kontakter leverandøren direkte før du booker for å bekrefte retningslinjene deres.

Priser for barn/små barn og for barn som reiser alene

Familier på tur : Priser for barn og spedbarn

Noen flyselskaper kan tilby rabatterte flypriser for barn og / eller spedbarn. For å hjelpe deg med å få de mest nøyaktige flyprisene, og for at det skal bli så riktig som mulig, spør vi alltid hvor gamle barna dine er når du reiser.

Å forstå prisene vi viser

Når du har lagt inn antall passasjerer, viser vi flysøkeresultatene for å vise totalprisen (som ble gitt til oss av flyselskapet eller reisebyrået).

Vi har ikke de individuelle prisene som utgjør dette totalt, men for å hjelpe deg med å sammenligne flyreiser viser vi gjennomsnittsprisen per person. Dette er totalprisen for gruppen, delt på antall passasjerer - inkludert barn og spedbarn.

Hvis billettprisene er billigere for barn eller babyer som reiser, kan du være trygg på at vi allerede har tatt hensyn til disse rabattene i totalprisen.

Når du har valgt en flyreise, henviser vi deg vanligvis til flyselskapet eller reisebyråets nettsted, hvor du kan se billettprisdetaljene for alle reisende. Vi anbefaler at du sjekker denne informasjonen nøye før du bestiller. Imidlertid må totalprisen for alle passasjerer samsvare med den totale prisen du har blitt anvist på Jetcost.

Priser for mindreårige som reiser alene

Noen flyselskaper har forskjellige regler og priser for personer under 18 år som reiser alene. Vi anbefaler at du sjekker denne informasjonen med flyselskapet eller reisebyrået du velger før du bestiller.

Hvordan kan jeg endre språk?

Jetcost er tilgjengelig på 15 språk.

På vår hjemmeside på en datamaskin kan du endre språket ved å klikke på flagget i menyen øverst til høyre på skjermen og velge landet du ønsker fra rullegardinlisten.

Hvis du vil endre språket på vår hjemmeside på en mobiltelefon, trykker du på flagget øverst til høyre på skjermen og velger det landet du foretrekker fra rullegardinlisten.

For å gjøre dette, trykk på utstyrsikonet nederst til venstre på skjermen og velg "Velg ditt land".

Hvordan kan jeg kontakte Jetcost?

 Adresse: Blue SAS

14, rue d'Uzès, 75002 Paris, Frankrike

Telefon: +33 176544608 (Pris for en lokal samtale fra en fasttelefon, eksklusive operatørkostnader)

E-post: contact@jetcost.com

Vær oppmerksom på at vi ikke er et reisebyrå, og vi selger ikke billetter. Hvis du har spørsmål angående en bestilling, kan du kontakte reisebyrået eller flyselskapet direkte.

Spørsmål og kommentarer: contact@jetcost.com

Partnerskapsmuligheter: partnerships@jetcost.com

Jetcost-teamet kommuniserer bare med e-postadressen @ jetcost.com. E-post som ikke kommer fra en adresse av denne typen, kommer ikke fra vårt selskap.

Abonner gratis for å få de siste reiseoppdateringene.
Klikk på Tillat når du blir spurt om varsler.